FORGOT YOUR DETAILS?

Meble biurowe

gabinetowe, call center, poczekalnie i recepcje

Firma Meblodex specjalizuje się w produkcji wysokiej klasy mebli biurowych.

Zajmujemy się tworzeniem najwyższej jakości rozwiązań dedykowanych na potrzeby biur, sal konferencyjnych, call center, recepcji, a także poczekalni oraz gabinetów. Dostępne w naszym asortymencie nowoczesne zestawienia wyróżniają się:

• Funkcjonalnością – oferowane przez nas meble biurowe doskonale sprawdzą się w każdej przestrzeni. Wysoka estetyka świetnie łączy się z szeroką funkcjonalnością – sprzyja efektywnej i wygodnej pracy. Prezentowane przez nas rozwiązania bez wątpienia wpłyną na komfort wykonywanych obowiązków.

• Funkcjonalnością – oferowane przez nas meble biurowe doskonale sprawdzą się w każdej przestrzeni. Wysoka estetyka świetnie łączy się z szeroką funkcjonalnością – sprzyja efektywnej i wygodnej pracy. Prezentowane przez nas rozwiązania bez wątpienia wpłyną na komfort wykonywanych obowiązków.

• Jakością – solidne, wytrzymałe i… odporne na wszelkiego rodzaju uderzenia i obicia, nawet w przypadku wzmożonej eksploatacji. Nasze meble wykonane zostały z najwyższej jakości materiałów. Dbałość o każdy, nawet najmniejszy szczegół sprawia, iż rozwiązania te przez długi czas zdobią pomieszczenia biurowe oraz gabinety.• Indywidualnym podejściem – nasze meble tworzone są w oparciu o ścisłe wytyczne Klienta.
Oprócz standardowej linii, posiadamy szereg nowoczesnych rozwiązań, które przy akceptacji Zleceniodawcy możemy bez większych przeszkód wdrożyć w dany plan aranżacji wnętrza.

Nasze umiejętności najlepiej oceni przykładowa galeria realizacji:

Meble biurowe jakie najczęściej wykonujemy w meblodex

  • Nowoczesne
  • Ekonomiczne

Pod klucz czyli wszystko w jednym miejscu

Pierwszy etap współpracy z naszą firmą opiera się na gruntownej analizie potrzeb Klienta. Kluczowe spotkanie, podczas którego ustalane są szczegóły dotyczące aranżacji wybranego wnętrza – biura, gabinetu, sali konferencyjnej, call center, holu, recepcji bądź poczekalni – odbywa się na danym obiekcie.

Kolejnym etapem współpracy z firmą Meblodex jest planowanie przestrzeni w oparciu o szczegóły ustalone podczas spotkania, indywidualne wytyczne Klienta, a także nowoczesne rozwiązania z zakresu aranżacji przestrzeni biurowych. Projekty prezentowane są w formie wizualizacji 3D, uwzględniającej m.in. takie aspekty jak kolorystyka czy materiały wykończeniowe. Indywidualne rozwiązania tworzone są w oparciu o ergonomię, funkcjonalność oraz ekonomię miejsc pracy. Na tym etapie ustalany jest również kosztorys całego przedsięwzięcia.

Realizacja projektów

Rozwiązania w zakresie aranżacji wnętrza produkowane są w wyspecjalizowanych fabrykach Meblodex. Zamówienie dostarczane jest w ustalonym wcześniej terminie. Montaż mebli wykonywany przez naszych pracowników odbywa się w oparciu o zaakceptowany przez Klienta projekt 3D.

Wspieramy naszych Klientów zarówno w czasie jak i po zakończeniu realizacji projektu. Oferujemy profesjonalny serwis gwarancyjny, a także serwis pogwarancyjny.

“Przestrzeń biurowa”

Wygląd mebli powinien być estetyczny oraz profesjonalny, ale przede wszystkim dostosowany do potrzeb firmy. W przypadku gabinetu lub pojedynczego biura, śmiało można pozwolić sobie na większe meble lub ich ciekawe kombinacje. Jeśli mówimy o przestrzeni open-space, wybór jest troszkę trudniejszy ponieważ należy zwrócić uwagę na to czy meble zapewnią odpowiednią prywatność oraz nadadzą się do wydzielenia poszczególnych przestrzeni. W obydwu przypadkach dobrze jest jeśli przestrzeń biurowa jest funkcjonalna i komfortowa, ponieważ powinna sprzyjać pracy i nie dekoncentrować.

Z jakich materiałów powinny być wykonane meble biurowe?

Nie zależnie od tego jakie biuro planujemy urządzić, ważne jest aby przy wyborze mebli zwrócić uwagę na to z jakiego materiału są wykonane. Standardem powinny być płyty posiadające atesty higieniczności, warto też kupować od sprawdzonych producentów. Jak powszednienie wiadomo, niestety, niska cena nie zawsze idzie w parze z jakością. Czasem bardziej opłacalny będzie zakup nawet droższych mebli, posiadających atesty oraz gwarancję, niż najtańszych modeli. Po za płytami, ważnymi elementami są też okucia i elementy chromowane. Są to części które często jako pierwsze ulegają awariom. Wybierając krzesło biurowe, przede wszystkim należy przyjrzeć się tkaninom. Podobnie jak pozostałe elementy powinny być atestowane i odporne na wytarcia. Dobrym sposobem na ocenę jakości jest gwarancja producenta. Krótszy niż 2 letni okres gwarancyjny powinien wzbudzać nasze wątpliwości. Dłuższą gwarancję powinny posiadać krzesła i fotele- o dobrej jakości będzie świadczyć okres powyżej 4 lat.

Jak dobrać biurko?

Nie tylko wykonanie i jakoś materiałów są istotne przy zakupie mebli do biura. Przykładowo przy wyborze biurka warto kierować się np. jego stabilnością, szerokością blatu oraz jego wysokością (tak aby odpowiadała pracownikowi który będzie przy nim siedział). Dobrym rozwiązaniem są biurka na metalowych nogach, są dużo bardziej wytrzymałe. Warto przyjrzeć się też stelażowi, unikajmy biurek z nogami przykręcanymi bezpośrednio do blatu.

Krzesła biurowe i fotele

Krzesło biurowe jest dla pracownika i to do jego potrzeb powinno być dostosowane. Jest to kluczowy element dla komfortu pracy. Krzesło obrotowe musi być wygodne, ergonomiczne i wytrzymałe. W świetle przepisów prawa, krzesła biurowe powinny być wyposażone w regulowane podłokietniki i podparcia. Dobrze, jeżeli regulowane jest też odchylenie oparcia ( w zakresie 5° do przodu i 30° do tyłu). Biorąc pod uwagę wzrost i gabaryty pracownika, nie bez znaczenia często jest szerokość siedziska oraz regulowana wysokość fotela.

Dobrze dobrane meble biurowe są wizytówka firmy. Nie ważne czy urządzamy gabinet czy open-space, dobrze jest jeśli meble są funkcjonalne i zapewniają komfort pracy pracownikom. Dobrze zagospodarowana przestrzeń na pewno ułatwi organizację biura.

TOP